Retur og reklamasjon

Ta det med ro – vi finner ut av det.

Ring oss på telefon 908 55 858 eller send en mail til post@123landbruk.no dersom du oppdager feil på varene du har bestilt. Vi ønsker at du skal være fornøyd og vil gjøre det vi kan for å finne en rask og god løsning på problemet for deg.

Angrerett

Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i det vesentlige uforandret. Når du benytter deg av angrerett betaler du selv returfrakten

Hvis du benytter din rett til å heve kjøp, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene.

Fyll ut angrerettskjema og send det til oss på e-post: post@123landbruk.no

Se også Forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.

Reklamasjon

Hvis du oppdager en feil eller mangel ved varen må du innen rimelig tid etter at du oppdaget, eller burde oppdaget feilen, gi oss beskjed om at du vil reklamere på varen. Reklamasjonen må skje senest to år etter at du overtok varen. Varer som er ment å vare vesentlig lenger enn to år har en reklamasjonsfrist på fem år. For næringsdrivende er den absolutte reklamasjonsfristen to år etter den dagen kjøper overtok varen.

I e-posten du sender til oss oppgir du ordrenummer, varen det gjelder og hvorfor du reklamerer på varen. Hvis mulig er det fint om du legger ved bilder av feilen.

Returadresse:
123 Landbruk AS
Evjevegen 9
4735 Evje


For ytterlige informasjon, se også våre Salgsbetingelser