Leveringsbetingelser

Takk for at du besøker og handler hos 123 Landbruk AS.

Innenlands Fraktpolicy

Behandlingstid for forsendelse

Alle bestillinger behandles samme virkedag etter mottakelse. Bestillinger behandles normalt ikke eller sendes fra fredag kl. 14:30 til søndag, eller på helligdager.
Bestillinger av varer som ikke er på lager hos oss blir videresendt til kunden så fort vi får dem på lager.

Hvis vi opplever et høyt volum av bestillinger, kan forsendelser i ytterste konsekvens bli forsinket. Hvis forsendelsen din opplever en betydelig forsinkelse, vil vi kontakte deg via e-post eller telefon.

Fraktpriser og leveringsestimater

Fraktkostnader for din bestilling vil bli kalkulert og vist ved utsjekking.

Priseksempler

Postnord 30 kg

  • Postnummer: 4608 Kristiansand: Pris Kr 175.-
  • Postnummer: 0010 Oslo: Pris Kr 202.-
  • Postnummer: 7010 Trondheim: Pris Kr 214.-
  • Postnummer: 9900 Kirkenes: Pris Kr 219.-

Overnatten leveringer er kun tilgjengelig for bestillinger med leveringsadresser i Norge

123 Landbruk AS sender til adresser i Norge.
For levering til andre land ta kontakt på e-post eller telefon.

Bekreftelse av Forsendelse og Ordresporing

Du vil motta en e-post med forsendelsesbekreftelse og sporingsnummeret ditt så snart bestillingen din er sendt. Sporingsnummeret vil være aktivt innen 24 timer på virkedager.

Skader

123 Landbruk AS er ikke ansvarlig for produkter som er skadet eller tapt under forsendelse. Hvis du mottar din bestilling skadet, vennligst fremstill et krav med fraktbæreren. Ta vare på all emballasje og skadede varer før du fremstiller et krav.

Internasjonal Fraktpolicy

Vi sender for øyeblikket ikke utenfor Europa

Feil Fraktadresser og Avvist Levering

Vi forsøker å validere fraktadressen som er oppgitt ved utsjekking for å sikre at den anerkjennes som en gyldig adresse. Hvis vi ikke kan validere adressen, vil vi forsøke å kontakte kunden for å oppgi en oppdatert adresse. Hvis vi ikke kan oppdatere adressen, vil bestillingen bli kansellert og refundert.

123 Landbruk AS vil ikke holdes ansvarlig hvis kunden oppgir feil fraktadresse, og vi ikke kan gjenvinne pakken.

Manglende eller Stjålne Forsendelser

Hvis du ikke har mottatt din bestilling, men fraktbæreren har rapportert at den ble levert, vennligst gi oss beskjed så snart som mulig:

Ring eller varsle oss på e-post. Vi vil fremstille et krav med fraktbæreren. Lokalt politi vil bli involvert. Vi vil erstatte eller refundere din bestilling når etterforskningen er fullført. Tillat opptil 21 dager for etterforskningen.